1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

 فایرفاکس بهترین مرورگر سازگار جهت مشاهده بهینه این سایت

 

فهرست محصولات

بررسی وضعیت سفارش


شماره فاکتور :

جستجوی پیشرفته کتاب

در صورتی که کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نمیباشد هم اکنون آن را درخواست دهید. در سریعترین زمان پس از تهیه،از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه

سوالات منداول

1- نحوه خريد از سايت چگونه است؟

 نحوه خريد از فروشگاه الكترونيكي «رفمدیکال» به اين صورت است كه ابتدا محصول مورد نظر را از سايت انتخاب نموده و در قسمت سبد خرید گزینه تسویه حساب را انتخاب و فرایند خرید را ادامه می دهید.

-2نحوه پرداخت چگونه است؟

به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، فروشگاه کلیه راهها و روشهای ممکن پرداخت را برای مشتریان فراهم نموده است:

الف-پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی)

 ب- واریز به حساب بانکی  

 ج-کارت به کارت

 د- پرداخت در محل ویژه مشتریان ساکن شهر مشهد (بصورت نقدی یا از طریق کارت بانکی)

3-نحوه دریافت کالا چگونه است؟

 خریداران گرامی کتاب های الکترونیکی به 2 روش می توانند کتب خریداری شده خود را دریافت نمایند:

1-از طریق دریافت نسخه دانلودی:

 خریداران محترم می توانند کتب الکترونیکی خریداری شده خود را بلافاصله پس از اتمام فرآیند خرید بصورت دانلودی از سایت ما دریافت نمایند.

2- از طریق پست:(این امکان از سایت حذف گردید در صورت تمایل برای ارسال پستی با ما از طریق ایمیل و یا تلفن 24 ساعته در ارتباط باشید تا هماهنگی جهت ارسال به این طریق صورت پذیرد)

این امکان برای تمامی خریداران گرامی در سرتاسر کشور مهیا گردیده است و بسته به استان و آدرس متقاضی مدت زمان دریافت متغییر و ماکزیمم زمان آن 3 روز کاری می باشد.


4-کتاب الکترونیکی بصورت دانلودی خریداری کردم ولی ایمیل حاوی لبنک دانلود دریافت نکردم!؟

به 2 علت زیر این مشکل پش می آید:

1-آدرس ایمیل ثبت شده در زمان خرید کتاب را اشتباها ثبت نموده اید.

2-در برخی از سرویس های ایمیل ممکن است ایمیل ارسالی در پوشه SPAM قرار گرفته باشد.لطفا پوشه مذبور را چک بفرمایید.

5-در ایمیل دریافتی بر روی لینک دانلود کتاب کلیک می کنم ولی فرآیند دانلود انجام نمی شود؟(گوشی آیفون و تبلت آیپد)

در گوشی و تبلت های آیفون(سیستم عامل IOS و غیر جیلبریک) طبق سیاست های خود شرکت اپل امکان دانلود مستقیم هر نوع فایل از سایت ها میسر نمی باشد شما می توانید جهت دانلود توسط یکی از روش های زیر اقدام فرمایید:

1- از طریق گوشی های اندرویدی و یا کامپیوتر نسبت به دانلود اقدام فرمایید و سپس از طریق نرم افزار آی‌تیونز به گوشی خود انتقال دهید.

2-یک مرورگر وب که قابلیت دانلود فایل را دارد بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید. مرورگر پیشنهادی ما به شما Files – File Manager & Web Browser می باشد که در حود مرورگر یک دانلودمنیجر نیز برای دانلود فایل ها وجود دارد. که می توانید از اینجا دانلود کنید.و حال کافیست توسط این مرورگر به ایمیل خود رفته و بر روی لینک دانلود کلیک کنید و یا لینک دانلود موجود در ایمیل را در مرورگر فعلی وارد نمایید. 

3- آپلود فایل بر روی تلگرام می باشد که بری این مهم پس از پرداخت هزینه جزئی ، توسط یکی از روش های ذکر شده با پشتیبانی ما در تماس باشید . (هزینه مازاد جهت آپلود فایل در تلگرام 2000 تومان می باشد.که از اینجا می توانید پرداخت نمایید)  

6-ایمیل درنرم افزارهای مورد نیاز برای دانلود،بازکردن و مشاهده کتاب را ندارم چه کنم

می توانید از قسمت نرم افزار های مورد نیاز که در انتها و سمت چپ صفحه سایت می باشد استفاده کنید.

6-1چگونه فایل های فشرده فشرده (Zip) را درون گوشی های آیفون و تبلت های آیپد باز کنیم ؟

شما می توانید برای این امر از برنامه iZip استفاده کنید که قادر هستید از اینجا دانلود و نصب کنید.

7-دانلود کتاب های رایگان به چه صورت است؟

جهت دانلود کتابهای الکترونیکی رایگان می بایست در صفحه اصلی بر روی کتاب مورد نظر کلیک کنید و یا از دکمه "جزئیات" آن محصول را انتخاب کنید به صفحه دانلود هدایت و لینک دانلود را مشاهده فرمایید.
علت این امر عدم امکان دانلود ساده برای کشورهای دیگر می باشد.
8-پيگيري سفارش چگونه صورت مي پذيرد؟

در ضورت خرید هر یک از محصولات سایت بلافاصله پس از تکمیل خرید ایمیلی حاوی فاکتور هرید بعلاوه کد رهگیری که ایمیل شان ارسال می گردد لذا خریداران عزیز می توانند با استفاده از این کد و در قسمت سمت راست سایت"بررسی وضعیت سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع گردند.

چنانچه سفارش شما با پست پیشتاز یا تيپاكس ارسال شده باشد و دارای کد رهگیری باشد، این کد 24 ساعت پس از ارسال سفارش، برای شما ایمیل می‌گردد. پس از دریافت کد، در صورت تمایل می‌توانید از طريق ایمیل و یا بخش گفتگوی آنلاینو يا با مراجعه به وب سایت شرکت پست یا شرکت تيپاكساز آخرین وضعیت بسته خود مطلع شوید.

9-چگونه مي توانم براي خريد يك محصول مشاوره بگيرم؟

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن ،ایمیل و یا گفتگوی زنده از مشاوره همكاران ما بهره مند شويد.

10-آيا قيمت هاي سايت تغيير مي كند؟

قيمت محصولات به صورت روزانه در سايت به روز مي شود

11-پس از ثبت سفارش چه مدت طول مي كشد تا كالا به دست من برسد؟

برای مشتریانی که بصورت دانلودی اقدام  به تهیه محصول اقدام نموده اند پس از اتمام فرآیند خرید  بصورت آنی و در همان لحظه لینک حاوی کتاب الکترونیکی خریداری شده شان به ایمیلشان ارسال می گردد و برای آن دسته از مشتریانی که بصورت پستی اقدام به تهیه محصول نمودند حداکثر تا 3 روز كاري در سراسر کشور.

12-آيا ماليات به قيمت ها افزوده خواهد شد؟

در حال حاضر ماليات بر ارزش افزوده به عنوان تخفيف، 0 ريال در نظر گرفته شده است.

13-هزينه هاي حمل و نقل برعهده چه كسي است و چگونه محاسبه مي شود؟

بر اساس نوع پست ،وزن، اندازه و شهر جهت ارسال متفاوت بوده و بین 5000 تا 10000تومان می باشد.

14-شماره کارت هاي فروشگاه چيست؟

 

  1.  
  2. نشانه بانک حساب پذیرنده شماره حساب شماره کارت
    ملت 4206470357 6104-3379-0791-8146

    کلیه حسابها بنام آقاي صادقی  مي باشد.

 

 

15-آدرس هاي ايميل  و شماره تماس فروشگاه را اعلام كنيد؟

واحد فروش         این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مديريت                    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته: 09395115066

16-اگر در حين پرداخت آنلاين دراثر قطع اينترنت و يا ايرادات فني پول از حساب كسر گردد اما به حساب فروشگاه واريز نشود چگونه بايد آنرا پيگيري نمود؟

در اين صورت اگر تا 24 ساعت بعد پول به حساب شما برنگشت مي بايست از بانك صادركننده كارت پيگيري شود.

17-آيا از اطلاعات شخصي من محافظت مي شود؟

اين اطلاعات فقط جهت خريد و ارسال سفارش شما استفاده مي گردد و با جديدترين تكنولوژي هاي امنيتي از آن محافظت مي شود.

18-در صورتی که هنگام ورود به وب سایت پیغام "گذرواژه یا نام کاربری نامعتبر است" مشاهده شد، از چه طریق مشکل را برطرف نمایم؟

برای این منظور ابتدا از یک مرورگر دیگر استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، از رایانه دیگری وارد در نهایت، اگر مشکل همچنان برقرار بود با تماس به همکاران ما از طریق تلفن، ایمیل و  یا لینک ارتباط با ما مشکل خود را در میان بگذارید

19-آیا امکان پیشنهاد کتاب الکترونیکی جدید را دارم؟

شما می توانید کتاب های الکترونیکی مورد نظر خود را که تمایل دارید به فروشگاه الکترونیکی «رفمدیکال» افزوده شوند از طریق فرم ثبت کتب درخواستی  پیشنهاد نمایید.

 

کمک به سازمان خيريه محک